Opis
Lokacija hotela:
Radina’s Way 4* smešten je u mirnom delu Boroveca, u prelepoj borovoj šumi Nacionalnog parka Rila, stvarajući atmosferu idealnu za goste koji žele potpuni odmor u prirodi. Od ski lifta Sitnyakovo Express udaljen je oko 1,5 km, dok je centar Boroveca na približno 2 km. Tokom zimske sezone hotel obezbeđuje besplatan shuttle prevoz do ski lifta, što ga čini izvanrednim izborom za skijaše i ljubitelje zimskih sportova.
Opis hotela i sadržaji:
Radina’s Way je elegantan hotelski kompleks poznat po svom toplom planinskom ambijentu i prijatnoj atmosferi. U sastavu hotela nalaze se recepcija, lobby bar, restoran sa bogatim izborom lokalnih i međunarodnih jela, besplatan Wi-Fi u zajedničkim prostorijama, kao i ski depo.
Hotel poseduje i moderan wellness centar sa zatvorenim bazenom, saunom, parnim kupatilom i prostorijama za masaže (uz doplatu) — savršenim mestom za opuštanje nakon dana provedenog na stazi. Za najmlađe goste tu je dečija igraonica, dok je parking dostupan uz ograničen broj mesta.
Smeštajne jedinice:
Sobe i apartmani u hotelu Radina’s Way uređeni su u toplom, savremenom planinskom stilu. Svaka jedinica opremljena je LCD televizorom, mini-barom, telefonom, besplatnim Wi-Fi internetom, kao i kupatilom sa tušem ili kadom, fenom i kozmetičkim setom. Mnoge sobe imaju balkon sa pogledom na šumu, što dodatno pojačava osećaj planinskog mira i bega od gradske svakodnevice.
Usluga u gotelu:
Ishrana je organizovana na bazi noćenja sa doručkom ili polupansiona (švedski sto). Gosti mogu uživati u pažljivo pripremljenim jelima, toplim i hladnim specijalitetima, kao i u prijatnoj atmosferi restorana.
Program putovanja
PROGRAM PUTOVANJA BUGARSKA ZIMA 2025/2026
Prvi dan:
Dolazak na destinaciju i smeštaj u izabrani objekat. Usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 15:00h).
Drugi – pretposlednji dan:
Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.
Poslednji dan:
Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu ishrane u sklopu objekta. Napuštanje hotelskih soba do 10:00h. Povratak sa destinacije.
| Beograd – Bansko | 80 € | 50 € |
| Beograd – Borovec | 80 € | 50 € |
| Niš – Bansko | 70 € | 40 € |
| Niš – Borovec | 70 € | 40 € |
Red vožnje
| 19.12.2025. | 19.12.2025. |
| 26.12.2025. | 26.12.2025. |
| 02.01.2026. | 02.01.2026. |
| 09.01.2026. | 09.01.2026. |
| 16.01.2026. | 16.01.2026. |
| 23.01.2026. | 23.01.2026. |
| 30.01.2026. | 30.01.2026. |
| 06.02.2026. | 06.02.2026. |
| 13.02.2026. | 13.02.2026. |
| 20.02.2026. | 20.02.2026. |
| 27.02.2026. | 27.02.2026. |
| 06.03.2026. | 06.03.2026. |
| 14.03.2026. | 14.03.2026. |
Vreme povratka iz Banskog je u 16.00 h po lokalnom vremenu , a vreme povratka sa Boroveca
je od 17.00 h po lokalnom vremenu (uz proveru sa pratiocem grupe prilikom polaska na put).
NAPOMENE:
- U slučaju manjeg broja putnika za Borovec postoji mogućnost da putnici na parkingu kod
hipermarketa “Metro“ kod Sofije pređu u autobus /mini bus lokalnog partnera koji će ih odvesti na odredište. - Agencija Duga travel prevozi putnike do hotela ukoliko je to fizički moguće (najbliže dokle
može prići autobus) - Postoji mogućnost organizovanog prevoza iz Novog Sada uz doplatu od 30 eur po osobi –
povratna karta i jedan pravac 15 eur .Neophodan minimum za transfer je 4 osobe. Za manji broj putnika, cena će biti uvećana. - PRTLJAG: putnici u prtljažnik mogu uneti jednu putnu torbu I ski opremu po putniku
- Sedište u autobusu: ukoliko klijenti žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedištu.
CENA UKLJUČUJE:
– Rezervisane i potvrđene usluge u izabranoj smeštajnoj jedinici.
– Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu.
– Uslugu rezervacije.
– Organizaciju putovanja i predstavnika agencije lokalnog partnera.
CENA NE UKLJUČUJE:
– Putno zdravstveno osiguranje i osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja.
Polisu putnog zdravstvenog osiguranja možete kupiti u poslovnicama Vos Travel, osiguravajuće kuće
Triglav.
– Individualne troškove
USLOVI PLAĆANJA:
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 30% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 30% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Poslednja rata ne može dospeti kasnije od 20.12. tekuće godine.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Vos Travel-a
Vos Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.
NAPOMENE
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja. Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Vos Travel. Agencija Vos Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi,
fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Vos Travel, naveden je na vaučeru. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.