Vi zamislite – mi ostvarimo!

4/5

Chrousso Village Hotel

Odličan kvalitet!

Od  / po danu

Pošalji upit

Lokacija hotela: Hotel Chrousso Village nalazi se u mestu Palluri, na krajnjem jugu poluostrva Kassandra. Prostire se na više od 4 hektara i okružen je predivnom prirodom, maslinjacima. Od jedne od najlepših plaža na Kassandri-  Xenia plaže je udaljen oko 400m (oko 10 minuta), a od centra Palluri-a oko 2km.

Opis hotela i hotelski sadržaj: Hotel u svom sastavu poseduje recepciju, glavni restoran, 2 a la carte restorana, glavni bar, bar kod bazena, Wi-Fi u zajedničkim prostorijama i u sobama, parking za goste hotela, 2 bazena sa izdvojenim delom za decu, večernju animaciju, teretanu, teniski teren (uz doplatu), stoni tenis, pikado, bilijar, organizovanu plažu (ležaljke i suncobrani su uz doplatu).

Opisi smeštajnih jedinica: Hotel se sastoji iz više zgrada (bungalova). Vos Travel u svojoj ponudi ima različite tipove soba, smeštene po celom kompleksu.

Promo Studio – Povrišine je od 20-25m2, sobe nisu renovirane. Sastoje se iz jedne prostorije sa francuskim ležajem i čajnom kuhinjom. Imaju pogled ka bašti.

Promo Superior Studio – Površine je od 20-25m2 i sobe su renovirane. Nalaze se u anex zgradi i pogodne su za smeštaj dve odrasle osobe.

Studio – Površine je od 20-23m2, nisu renovirani i pogodni su za smeštaj za tri osobe. Poseduju francuski i jedan dodatni ležaj. Imaju čajnu kuhinju i gledaju ka bašti hotela.

Superior Room – Površine su od 20-25m2 i renovirane. Nalaze se na višim spratovima i gledaju ka bašti hotela. Pogodne su za smeštaj dve osobe.

Junior Suite – Površine su od 30-35m2. Sastoje se od kombinovane dnevno – spavaće sobe i poseduju francuski ležaj i sofu. Sobe su renovirane.

Family Suite – Povrišine su oko 35m2, potpuno renovirane. Sastoje se od prostrane spavaće sobe u kojoj se nalazi francuski ležaj i sofa, u dnevnom boravku se nalazi francuski ležaj. Imaju prostrane terase sa privatnim ležaljkama i suncobranima.

Apartman – Površine je oko 42m2. Sastoji se od odvojene spavaće sobe sa francuskim ili dva odvojena ležaja i dnevnog boravka sa čajnom kuhinjom i sofa ležajem.

Sve smeštajne jedinice poseduju kupatilo sa fenom, terasom, klima uređajem, SAT TV, sef, Wi-Fi u sobama.

Usluga u hotelu: Polupansion na bazi švedskog stola (doručak i večera) ili all inclusive.

 

Prvi dan

Dolazak na destinaciju i smeštaj u izabrani objekat. Usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 15:00h).

Drugi – pretposlednji dan

Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

Poslednji dan

Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu ishrane u sklopu objekta. Napuštanje hotelskih soba do 10:00h. Povratak sa destinacije.

CENA UKLJUČUJE:

– Rezervisane i potvrđene usluge u izabranoj smeštajnoj jedinici.

– Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu.

– Uslugu rezervacije.

– Organizaciju putovanja i predstavnika agencije lokalnog partnera.

CENA NE UKLJUČUJE:

– Putno zdravstveno osiguranje i osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja.

Polisu putnog zdravstvenog osiguranja možete kupiti u poslovnicama Vos Travel, osiguravajuće kuće Triglav.

– Individualne troškove

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

  1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 30% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dan pre polaska.
  2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina.
  3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
  4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 30% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Poslednja rata ne može dospeti kasnije od 20.12. tekuće godine.
  5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Vos Travel-a

Vos Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

OSIGURANJE:

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Vos Travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Vos Travel. Agencija Vos Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Vos Travel, naveden je na vaučeru.  Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

Od  / po danu

Pošalji upit