Vi zamislite – mi ostvarimo!

Preporuka za porodice

Hotel Java 4*

Kan Pastilja, Majorka , Španija
Java 7140

Od  / po danu

Pošalji upit

Opis

Lokacija: Hotel Java se nalazi uz prelepu promenadu i na početku poznate 5 km duge peščane plaže Plaja de Palma, u letovalištu Kan Pastilja, na ostrvu Majorka. Hotel Java je udaljen 60 m od peščane plaže, a od aerodroma 2 km. Svojom lokacijom omogućava da se lako poseti i glavni grad ostrva Palma de Majorka koji je udaljen samo 9 km, a povezani su odličnom linijom gradskog saobraćaja.

Sobe: Hotel Java raspolaže sa 249 soba. U ponudi agencije  su standardne sobe i standardne sobe sa pogledom na more veličine 17-20m² namenjene za smeštaj 2 odrasle osobe i 1 dete. Sve sobe imaju kupatilo, fen, TV, klima uređaj, mini bar, telefon, wi fi internet, sef (uz doplatu) i balkon.

Hotelski sadržaj: Osim restorana sa raznovrsnom ponudom jela lokalne i internacionalne kuhinje, hotel Java u svom sastavu ima i bar, sa ponudom osvežavajućih napitaka, menjačnicu, sef na recepciji, internet centar, kao i službu za pranje veša, igraonicu i mini klub.

Sport i zabava: Za relaksaciju i uživanje su predviđeni spoljašnji bazen sa izdvojenim delom za decu, unutrašnji bazen, uređena terasa za sunčanje. Gostima hotela Java je na raspolaganju i wellness centar, koji u svom sastavu ima saunu, tursko kupatilo, kao i sobe za masažu. Gosti mogu da koriste fitnes centar, a u večernjim časovima se organizuju tematski zabavni programi. Od zabavnih sadržaja u ponudi su bilijar i stoni tenis. Sa jedne strane Hotela Java je plaža i promenada Plaja de Palma sa ponudom sportova na vodi, celodnevnih i noćnih zabava, a sa druge strane na samo par stotina metara nalazi se lep gradić Kan Pastilja sa mnoštvom restorana, barova i prodavnica.

Cene

22.06. – 29.06.2024. (7 noći) – već od 972 eur po osobi (noćenje sa doručkom)

11.07. – 21.07.2024. (10 noći) – već od 1383 eur po osobi (noćenje sa doručkom)

11.08. – 22.08.2024. (11 noći) – već od 1543 eur po osobi (noćenje sa doručkom)

 

Za ostale termine i cene kontaktirati agenciju

 

Program putovanja

PROGRAM PUTOVANJA:
1.dan          Beograd – Palma de Majorka
Dolazak na aerodrom “Nikola Tesla” najmanje 2 i po sata pre poletanja aviona za Palma de Majorku. Molimo putnike da se po dolasku na aerodrom infomišu o šalteru prijave za let putem info-monitora ili aerodromske službe Informacija. Prijava za direktan let na liniji JU594 za Palma de Majorku. Po dolasku, prolazak pasoških i carinskih formalnosti. Transfer ka izabranom hotelu, smeštaj, noćenje.
2 – 7/10/11. dan           Majorka
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
8/11/12. dan           Palma de Majorka – Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd, kompanijom Air Serbia na liniji JU595.

RED LETENJA:
Subota/Subota – 7 noćenja
JU 594    BEG  1720  PMI    1950
JU 595    PMI  2035  BEG    2255

Četvrtak/Nedelja – 10/11 noćenja
JU 594    BEG  1720  PMI    1950
JU 595    PMI  2035  BEG    2255

Aranžman uključuje / isključuje

CENA UKLJUČUJE:
– avionski prevoz letom avio kompanije Air Serbia, Beograd – Palma de Majorka – Beograd
– aerodromske takse 40€ podložno promeni (RF 0.98€, RS 20.40€, RS 0.22€, LG 4.48€, JD 9.31€, OG 0.63€, QV 3.27€)
– YQ taksu
– transfer aerodrom – hotel – aerodrom
– rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
– usluge predstavnika na srpskom jeziku
– organizaciju putovanja

CENA NE UKLJUČUJE:
– turistička eko taksa koja se naplaćuje svim gostima starijim od 16 godina: za boravak u hotelima 5* 4,40 EUR po osobi po noći, za boravak u hotelima 4* i 3* superior 3,30 EUR po osobi po noći, za boravak u hotelima 1*, 2* i 3* 2,20 EUR po osobi po noći (plaća se na licu mesta)
– putno zdravstveno osiguranje sa pokricem Covid. Sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Vos Travel

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa  (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Vos Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Vos Travel ima ugovor.

CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Ukoliko beba (INF) na putovanju navršava 2 godine, potrebno je da ima svoje sedište u oba pravca, odnosno Agencija će u tom slučaju izdati kartu kao da se radi o detetu od 2 do 12 godina starosti (CHD) i naplatiti cenu za dete (CHD).

AVIONSKI PREVOZ, PRTLJAG I PUTNA DOKUMENTACIJA:
Agencija  ima zakup na letovima kompanije Air Serbia. Dozvoljeni predati prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
Sve satnice letova za redovne linije su navedene na sajtu agencije. Na aerodromu je potrebno biti minimum 2,5 – 3h pre poletanja aviona.
Satnice čarter prevoza (preliminarne) su prikazane na sajtu agencije. O tačnom vremenu poletanja aviona putnici su dužni da se informišu najmanje 24h pre polaska odnosno poletanja aviona.
Putna dokumentacija se putnicima izdaje u Beogradu elektornskim putem najkasnije 24h pre polaska, odnosno poletanja aviona.

OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Vos travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije. Agencija ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ I USLUGA:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.
ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO – Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.

INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.

TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik ino partnera agencije  će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije  ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Predstavnik je obavezan da dočeka, isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).

CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Ukoliko beba (INF) na putovanju navršava 2 godine, potrebno je da ima svoje sedište u oba pravca, odnosno Agencija će u tom slučaju izdati kartu kao da se radi o detetu od 2 do 12 godina starosti (CHD) i naplatiti cenu za dete (CHD).

FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja  i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 20 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br. 2 od 22.03.2024.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701823, važi od 01.10.2023. god.

Mapa