Vi zamislite – mi ostvarimo!

Grecotel Casa Marron

Casa Marron Vos Travel Letovanje1

Od  / po danu

Pošalji upit

Opis

Lokacija hotela: Hotel se nalazi na severu Peloponeza, u turističkom mestu Lakopetra, na 35 km od grada Patre i samo 10 km od aerodroma Araksos.

Opis hotela i hotelski sadržaj: Hotel poseduje recepciju, restoran (internacionalne kuhinje), 7 a la carte restorana, barove, 2 velika bazena, 2 dečija bazena, ležaljke i suncobrane na plaži, dečije igralište i animaciju, mini klub, dnevnu i večernju animaciju, teretanu, terene za tenis, košarku, fudbal i odbojku, stoni tenis, pikado, sportove na vodi (uz doplatu), spa i wellness (uz doplatu), masaže (uz doplatu), parking, doktora (na poziv), uslugu rent a car i rent a bike.

Opisi smeštajnih jedinica: Sve smeštajne jedinice sadrže klima uređaj, balkon/terasu, kupatilo, TV, telefon, wifi, sef, minibar.

Casa Bungalow – bungalov od 23m2, nalazi se u prizemlju ili na prvom spratu, sadrži veliki bračni krevet i dodatni ležaj za treću osobu.

Casa Room fields view/Sea View with Private Balcony – soba od 23m2, nalazi se u glavnoj zgradi, ima jedan bračni krevet i jedan dodatni ležaj za treću osobu.

Casa Veranda – soba od 23m2, nalazi se na višim spratovima, namenjena za 2-3 osobe, ima jedan bračni krevet i jedan dodatni ležaj.

Junior Family Bungalow with shaded patio – bungalov od 30m2, dizajniran za porodice za 2-4 osobe, ima odvojeni spavaći deo za decu, sadrži jedan bračni krevet i dva dodatna odvojena kreveta.

Marron Bungalow Sea View – bungalov od 26m2, namenjen za 2-3 osobe, sadrži jedan bračni i jedan dodatni krevet.

Marron Family Room Garden/Side Sea View – prostor od 37m2 u glavnoj zgradi, sa dve odvojene spavaće sobe, namenjena za 2-4 osobe, ima jedan bračni krevet i dva odvojena kreveta.

Marron Room Side Sea View – prostor od 26m2, nalazi se u glavnoj zgradi u prizemlju, na prvom ili drugom spratu, namenjen za 2-3 osobe, ima jedan bračni krevet i jedan dodatni krevet.

Oliva Bungalow with shaded patio – bungalov od 23m2, nalazi se u prizemlju sa privatnim ulazom i dvorištem, ima jedan bračni krevet i jedan dodatni ležaj za treću osobu.

Usluga u hotelu: All inclusive – švedski sto.

Web site hotela: https://casamarron.grecotel.com/

Cene

Program putovanja

Prvi dan

Dolazak na destinaciju i smeštaj u izabrani objekat. Usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 15:00h).

Drugi – pretposlednji dan

Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

Poslednji dan

Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu ishrane u sklopu objekta. Napuštanje hotelskih soba do 10:00h. Povratak sa destinacije.

Aranžman uključuje / isključuje

CENA UKLJUČUJE:

– Rezervisane i potvrđene usluge u izabranoj smeštajnoj jedinici.

– Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu.

– Uslugu rezervacije.

– Organizaciju putovanja i predstavnika agencije lokalnog partnera.

CENA NE UKLJUČUJE:

– Putno zdravstveno osiguranje i osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja.

Polisu putnog zdravstvenog osiguranja možete kupiti u poslovnicama Vos Travel, osiguravajuće kuće Triglav.

– Individualne troškove

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

  1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 30% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dan pre polaska.
  2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina.
  3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
  4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 30% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Poslednja rata ne može dospeti kasnije od 20.12. tekuće godine.
  5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Vos Travel-a

Vos Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

OSIGURANJE:

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Vos Travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Vos Travel. Agencija Vos Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Vos Travel, naveden je na vaučeru.  Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

Mapa