Vi zamislite – mi ostvarimo!

Na samoj plaži!

Hanioti Grand Otel

Hanioti Grand Otel Vos Travel Letovanje1

Od  / po danu

Pošalji upit

Opis

Lokacija hotela: Hanioti Grand Otel nalazi se u mestu Hanioti, mondenskom letovalištu na poluostrvu Kassandra. Nalazi se na sopstvenoj uređenoj plaži.

Opis hotela i hotelski sadržaj: Hotel u svom sastavu poseduje recepciju, manji bazen, uređenu plažu sa ležaljkama i suncobranima uz doplatu (12€ dnevno komplet), dečije igralište, besplatan Wi-Fi internet u sobama i zajedničkim prostorijama, parking (uz doplatu 15€ dnevno), recepciju, restoran, bar. Od zabavnih sadržaja tu su sportovi na vodi koji su uz doplatu.

Opisi smeštajnih jedinica: Hotel se sastoji iz glavne zgrade koja ima dva krila gde su smeštene sobe, a u ostale tri zgrade se nalaze apartmani i suites. U svom sastavu ima 133 smeštajnih jedinica.

Standard Room – Površine su od 22-26m2. Imaju pogled ka bašti ili ka gradu. Maksimalni broj osoba u ovoj smeštajnoj jedinici su 2 odraslih i dvoje dece ili 3 odrasle i jedno dete. Poseduju jedan francuski ili dva odvojena ležaja i jedan dodatni.

Standard Room Side Sea View– Površine su od 22-26m2. Pogodne su za smeštaj 3 odrasle osobe ili dve odrasle i jednog deteta. Poseduju jedan francuski ili dva odvojena ležaja i jedan dodatni ležaj.

Standard  Front Sea View – Manje su kvadrature od 17-20m2. Pogodne su za smeštaj dve osobe i imaju francuski ležaj ili dva odvojena ležaja.

Junior Suite – Površine je oko 40m2 i nalaze se u zgradi suprotno od recepcije. Sastoje se od dve spavaće sobe medjusobno povezane, jednog kupatila i balkona. U obe sobe se nalaze francuski ili dva odvojena ležaja. Pogodan je za smeštaj od 2-4 osobe.

Apartman – Povrišne je oko 38m2 i nalaze se u anex zgradi preko puta hotela. Raspoređeni su u prizemlju ili na spratu sa velikim terasama. Sastoje se od spavaće sobe sa francuskim ili dva odvojena ležaja, dnevnog boravka gde se nalazi dodatni ležaj, male kuhinje sa stolom za ručavanje. Pogodne su za smeštaj od 2-4 osobe.

Sve sobe sadrže kima uređaj, dodatni ležaj, balkon ili terasu, kupatilo, mini bar, peškire i posteljinu, TV, WI-Fi, sef. Krevetac se doplaćuje 3€ dnevno.

Usluga u hotelu: Noćenje sa doučkom ili polupansion na bazi švedskog stola (doručak i večera)

Cene

Program putovanja

Prvi dan

Dolazak na destinaciju i smeštaj u izabrani objekat. Usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 15:00h).

Drugi – pretposlednji dan

Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

Poslednji dan

Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu ishrane u sklopu objekta. Napuštanje hotelskih soba do 10:00h. Povratak sa destinacije.

Aranžman uključuje / isključuje

CENA UKLJUČUJE:

– Rezervisane i potvrđene usluge u izabranoj smeštajnoj jedinici.

– Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu.

– Uslugu rezervacije.

– Organizaciju putovanja i predstavnika agencije lokalnog partnera.

CENA NE UKLJUČUJE:

– Putno zdravstveno osiguranje i osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja.

Polisu putnog zdravstvenog osiguranja možete kupiti u poslovnicama Vos Travel, osiguravajuće kuće Triglav.

– Individualne troškove

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

  1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 30% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dan pre polaska.
  2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina.
  3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
  4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 30% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Poslednja rata ne može dospeti kasnije od 20.12. tekuće godine.
  5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Vos Travel-a

Vos Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

OSIGURANJE:

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Vos Travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Vos Travel. Agencija Vos Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Vos Travel, naveden je na vaučeru.  Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

Mapa