Vaš odmor iz snova!

Početna / HOTEL POSEIDONIA BEACH 4*

HOTEL POSEIDONIA BEACH 4*

Hotel na plaži

Hotel Poseidonia Beach, Limasol, Kipar, Hotel na plaži

Opis

Lokacija hotela: Hotel Poseidonia nalazi se u Limasolu, na 6 km od centra, smešten na plaži u Limasolu.

 

Opis hotela i hotelski sadržaj: U ponudi ima recepciju, restoran, bar, bazen, spa centar i klimatizovane smeštajne jedinice sa balkonom.

 

Opisi smeštajnih jedinica: Sve svetle smeštajne jedinice imaju TV sa satelitskim kanalima, Wi-fi internet i sef. Iz pojedinih jedinica pruža se pogled na Sredozemno more.

 

Usluga u hotelu: doručak (samoposluživanje, izbor više jela).

Program putovanja

PROGRAM PUTOVANJA: Kipar leto 2025.

 Važi od 04.12.2024.

PROGRAM PUTOVANJA – 5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 noćenja

  1. dan BEOGRAD – KIPAR Check in/prijava u hotel nakon 16h. Noćenje.
  2. do 7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19 dana KIPAR – Boravak i hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.

8./9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20. dan KIPAR – BEOGRAD. Check out/odjava iz hotela do 10h. Kraj programa.

Program putovanja

PROGRAM PUTOVANJA: Kipar leto 2025.

 Važi od 04.12.2024.

PROGRAM PUTOVANJA – 5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 noćenja

  1. dan BEOGRAD – KIPAR Check in/prijava u hotel nakon 16h. Noćenje.
  2. do 7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19 dana KIPAR – Boravak i hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.

8./9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20. dan KIPAR – BEOGRAD. Check out/odjava iz hotela do 10h. Kraj programa.

Primer cene za 30.05.2025. na 7 noći :

 

Standardna soba – noćenje sa doručkom – 1902 eur (ukupna cena za dve osobe)

 

 

*Nudimo mogućnost prevoza Air Serbia I Wizz Air avio komanijama, za datume koje Vama odgovaraju.

U CENU PUTOVANJA JE UKLJUČENO

  • Avio prevoz na relaciji Beograd – Larnaka – Beograd (direktan let redovne linije);
    ● 5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelu;
    ● Transferi aerodrom-hotel-aerodrom na Kipru;
    ● Aerodromske i sigurnosne takse 70€(podložno promeni);
  • Dozvoljen je jedan prtljag po osobi maksimalne težine 23kg I jedan ručni prtljag maksimalne težine 8 kg. Deca  ispod 2 godine imaju pravo na 8 kg prtljaga.
    ● Usluge predstavnika agencije i troškovi organizovanja putovanja
  • Napomena: sve takse uključujući i YQ taksu za doplatu goriva su podložne promenama i uplaćuju se u poslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje.
    Visina YQ takse koja predstavlja nadoknadu za gorivo određena je prema ceni goriva u trenutku objavljivanja programa putovanja. Ukoliko do momenta polaska na put dođe do promene cene goriva shodno oscilacijama na tržištu naftne industrije, visina YQ takse biće naknadno obračunata prema ceni goriva važećoj u momentu polaska, a na osnovu zvaničnog obaveštenja avio prevoznika. Putnici će o promeni cene avio prevoza biti obavešteni pisanim putem i biće u obavezi da organizatoru putovanja uplate razliku, što je putnicima programom putovanja kao sastavnim delom ugovora o putovanju saopšteno i što su putnici svojim potpisom na ugovoru o putovanju prihvatili.
    Navedena vremena leta su planirana vremena. Potvrdu vremena leta agencija dobija od avio kompanije 48h pred put. U slučaju promene, nosilac putovanja ce biti obavešten putem sms-a ili maila.

Vreme leta predviđeno programom putovanja je planirano vreme leta ugovoreno sa avio-prevoznikom. U slučaju pomeranja predviđenog vremena poletanja od strane avio-prevoznika, FILIP TRAVEL će o izmeni vremena poletanja blagovremeno obavestiti putnike SMS-om ili mejlom. U slučaju promene predviđenog vremena poletanja od strane avio-prevoznika, kao i u slučaju zakašnjenja aviona (na jednom ili više letova tokom putovanja), FILIP TRAVEL ne snosi odgovornost za eventualne posledice izazvane zakašnjenjem, već se primenjuju važeći propisi i uzanse iz oblasti avio-saobraćaja.

U CENU PUTOVANJA NIJE UKLJUČENO

  • Fakultativni izleti
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
  • individualni troškovi putnika.

USLOVI PLAĆANJA:

USLOVI PLAĆANJA:
· Sve cene su izražene u evrima. Plaćanje se vrši  isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan uplate.
· Za rezervaciju neophodna je uplata avansa od najmanje 40% prilikom prijave (u slučaju da rezervacija nije potvrđena u roku od 48h ovaj iznos se vraća)
·Plaćanje preostalog iznosa vrši se najkasnije 15 dana pre početka putovanja.
· Ove odredbe predviđene su Opštim uslovima putovanja Filip Travel doo
· Usled promena na monetarnom tržištu agencija zadržava pravo korekcije cena na neplaćeni deo aranžmana.
NAČIN PLAĆANJA:
· AVANSNO – u gotovini, platnim karticama ili preko računa, 40% prilikom rezervacije, a ostatak u skladu sa uslovima rezervacije, do datuma navedenog u cenovniku za rane uplate ili najkasnije 15 dana pred put.
· PLATNIM KARTICAMA (Visa, Dina, Master, Maestro).
· PLAĆANJE NA RATE bez kamate kreditnim karticama Banke Intesa (do 6 rata). Prilikom rezervacije se plaća avans od 40% od ukupne cene aranžmana gotovinski, a ostatak na rate.

NAPOMENE

VAŽNE NAPOMENE

– Trudnice – na aerodrom poneti izveštaj lekara ne stariji od 6 dana u odnosu na datum putovanja.

– Svi važeći popusti su već uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana.
– Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji.
– U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni – klasičan način usluživanja, izbor dva do tri jela.
-Broj obroka u smeštajnom objektu zavisi od broja noćenja I vremena leta aviona:

5 noćenja (doručak 4, ručak: 4, večera: 3)

6 noćenja (doručak: 5, ručak: 5, večera: 4)

7 noćenja (doručak: 6, ručak: 6, večera: 5)

8 noćenja (doručak: 7, ručak: 7, večera: 6)

9 noćenja (doručak: 8, ručak: 8, večera: 7)

10 noćenja (doručak: 9, ručak: 9, večera: 8)

11 noćenja (doručak: 10, ručak: 10, večera: 9)

12 noćenja (doručak: 11, ručak: 11, večera: 10)

13 noćenja (doručak: 12, ručak: 12, večera: 11)

14 noćenja (doručak: 13, ručak: 13, večera: 12)

15 noćenja (doručak: 14, ručak: 14, večera: 13)

16 noćenja (doručak: 15, ručak: 15, večera: 14)

17 noćenja (doručak: 16, ručak: 16, večera: 15)

18 noćenja (doručak: 17, ručak: 17, večera: 16)

19 noćenja (doručak: 18, ručak: 18, večera: 17)

20 noćenja (doručak: 19, ručak: 19, večera: 18)

– Bežični internet (Wi-Fi internet) je dostupan u većini hotela, ali sa slabijim i ograničenim protokom. Za bržu Wi-Fi konekciju, hoteli određuju iznos doplate na licu mesta.
– All Inclusive koncepti – svi hoteli imaju pravo na izmenu,promenu,ukidanje određenih uključenih i neuključenih usluga i sadržaja u okviru objavljenog all inclusive koncepta, bez prethodne objave. Hotel ima pravo na izmenu,promenu,ukidanje objavljenih termina i satnica.
Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 16:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h) ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
– Popusti za decu i odrasle osobe na pomoćnom ležaju se ostvaruju uz dve punoplatežne osobe.
– Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika.
– Za državljane R.Srbije viza nije potrebna za boravak u R. Kipar do 90 dana u periodu od 6 meseci računajući od prvog dana prvog ulaska. Državljani R.Srbije koji ulaze u R. Kipar potrebno je da poseduju pasoš čiji je rok važenja najmanje 60 dana duži od dana isteka vize ili dozvole boravka, odnosno dozvoljenog boravka bez vize (bezvizni boravak za naše građane je 90 dana u periodu od 6 meseci), što znači da rok važenja putne isprave mora biti najmanje 150 dana, tj. 6 meseci od dana ulaska u R. Kipar.

SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU REPUBLIKE KIPAR, O USLOVIMA PUTOVANJA U VEZI SA ZDRAVSTVENIM, CARINSKIM ILI GRANIČNIM FORMALNOSTIMA KOJI VAŽE ZA DRŽAVU ČIJI PASOŠ POSEDUJU, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU REPUBLIKE SRBIJE.

OPŠTE NAPOMENE

– Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajuci iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje. – Organizator putovanja zadržava pravo da u prvim i poslednjim smenama kada se hotel tek otvara ili zatvara zbog nedovoljne popunjenosti pomeri datum započinjanja usluge ili ponudi alternativni hotel sa istim datumom. – Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turistickog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobracaju, štrajkovi i slicno). – Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, ali je preporučljivo da se o uslovima za ulazak u ove zemlje informišu putem sajta www.europa.rs – Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa. – Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. – Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja. – Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlacenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugacije navedeno u cenovniku. – Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravu na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu. – Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. – Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. Dozvoljen je jedan prtljag maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. Deca ispod 2 godine nemaju pravo na prtljag. Nije moguće predati jedan prtljag preko 23kg za dve ili više osoba. Više na https://www.airserbia.com/informacije/prtljag. , poletanje – sletanje aviona kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima. Obračun cene putovanja iskazan u štampanom cenovniku i na sajtu organizatora putovanja izvršen je zaokruživanjem pretpostavljene cene prema pravilu do 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na nižu vrednost, a preko 0,50 EUR zaokruživanje se vrši na višu vrednost, s tim što ce u momentu zaključenja ugovora o putovanju tačna cena biti iskazana u evrima, na dve decimale. Garancija putovanja ne obuhvata fakultative usluge.

Organizator putovanja poseduje licencu OTP 113/2021, kategorija licence A, izdata  12.10.2021. godine od strane Registra turizma koji vodi Agencija za privredne registre R Srbije. Organizator putovanja ima depozit u visini 2.000,00 EUR i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini 400.000,00 EUR za slučaj insolventnosti i radi naknade štete po polisi osiguranja broj 470000061627 koja važi od 01.10.2024. do 01.10.2025. godine. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja kod društva za osiguranje TRIGLAV OSIGURANJE a.d.o. Beograd, broj telefona: +381 11 3305100, broj telefaksa: +381 11 3122420, e-mail adresa: office@triglav.rs, pisanim putem ili telegramom na adresu TRIGLAV OSIGURANJE a.d.o. Beograd, Milutina Milankovića 7a ili na e-mail: office@triglav.rs

Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja su usklađeni sa Zakonom o turizmu Republike Srbije kao i opštim uslovima putovanja i standardima Udruženja turističkih agencija Srbije (YUTA); mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje.
Organizator putovanja smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

Razdaljina od:

Plaže: 0 m
Centra: 5 m

Tip hotela

Pošalji upit